Kodin tarpeisiin räätälöityä IT-tukea
Paikallisesti, edullisesti ja nopeasti
Bittera
Monipuolinen it-apu
Yhteydenotosta ratkaisuun
Tietotekniikan jatkuva kehitystrendi on nojannut vahvasti kuuluisaan Mooren lakiin, jonka mukaan transistorien määrä kuluttajahintaisissa prosessoreissa tuplaantuu noin joka toinen vuosi. Mitäkö tämä kertoo valtaosalle erilaisten tietokoneiden loppukäyttäjistä ? Tästä voidaan muodostaa heti alkuunsa olettamus, että tuskinpa yhtään mitään…
IT-ongelmat vaativat ratkaisijaltaan tekniikan kehityksen aallonharjalla surffaamista ja vankan kokemuksen tuomaa osaamista. Kehityksen seuraaminen ja pätevyyksien päivittäminen sekä monimuotoinen kokemuspohja muodostavat näet palvelumahdollisuudet meiltä sinun eduksesi.
Meiltä Bitteralla saat apua, joka yllättää positiivisesti. Palvelumme on:
- Osaavaa & ystävällistä
- Nopeaa & monipuolista
- Edullista & ennenkaikkea paikallista
Ota meihin yhteyttä ja varaa aika vaikkapa vain edulliselle vikadiagnoosille tai konsultoinnille, mikäli haaveilet uudesta tietokoneesta ja haluaisit keskustella tarpeitasi vastaavista, markkinoilla olevista tietokonemalleista!
Monipuolinen IT-apumme on luonteeltaan liikkuvaa, joten sinun ei tarvitse lähteä kotoasi etsimään apuamme – palvelemme pääsääntöisesti asiakaskäyntien muodossa.
Yksityisasiakkaat
Yleisimmät IT-palvelumme
Korjaamme laitteesi ja laitamme yhteydet kuntoon – turvallisesti ja asiantuntevasti!
Tällä sliderilla voit selata tarjoamiamme palveluita ja niiden palvelukuvauksia. Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Palvelumme
Bittera esittäytyy
Olemme IT-palveluiden tarjoamiseen, kuten tietokonehuoltoihin ja IT-konsultointiin erikoistunut, tammikuussa 2021 T:mi Salon Tietokonehuollon pohjalle perustettu osakeyhtiö.
Keskeisenä liikeideanamme on tuoda tietoteknistä kokemusta ja moniosaamistamme suoraan yksityis- ja yritysasiakkaidemme etuoville aina järkevään hintaan ja ilman turhaa odottelua tavalla, joka on räätälöity palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin nykyajan hektisyyden keskellä. Huoltopalveluiden lisäksi tarjoamamme IT-konsultointiapu on vastaus asiakkaidemme tietoteknisiin ongelmatilanteisiin esimerkiksi uuden tietokoneen tai oheislaitteen, kuten tulostimen käytössä tai hankinnassa.
Taidamme myös laajakaista- sekä verkkoyhteyksien konfiguroinnit tietoturvasta tinkimättä ja hoidamme kuntoon tietoteknisten laitteiden lisäksi kotisi viihde-elektroniikan televisioista aina kotiteatterijärjestelmin saakka.
Meiltä saat moniosaavaa IT-palvelua, asennus- ja korjaustyötä, uusia laitteita ja tarvikkeita – kaiken edulliseen hintaan ja hyvällä mielellä !
Pyrimme jatkuvasti parantamaan asiakaslähtöistä palveluamme ja täten arvostamme kaikkea asiakkaidemme palautetta siitä, kuinka hyvin onnistuimme tai jos jokin palvelumme ei sujunut saumattomasti.
Veikko Suominen
Veikko hoitaa Varsinais-Suomen alueen asiakkaat ja toimii samalla Bittera Oy:n toimitusjohtajana. Veikko on energinen asiakaspalvelija ja näppärä fiksaaja, jolla on taustallaan 10 vuoden kokemus tietokonehuoltoalalta ja kiinnostus tietotekniikkaan, joka ulottuu jopa vapaa-ajan harrastukseksi saakka. Veikko hallitsee parhaiten Windows-tietokoneet, kuten läppärit ja pöytäkoneet.
Jonathan Sulkama
Jonathan hoitaa Uudenmaan alueen asiakkaat ja toimii samalla Bittera Oy:n varatoimitusjohtajana. Jonathan on pirteä asiakaspalvelupersoona ja pätevä tietokonekorjaaja, jolla on taustallaan teknisen alan insinööritutkinto sekä kokemus- ja kurssipohjaista osaamista Windows- ja Linux-käyttöjärjestelmillä varustettujen tietokoneiden huollosta, korjauksesta, asentamisesta ja rakentamisesta.
Apua huoltokysymyksiin ja laitehankintoihin !
- Meiltä voit kysyä kaikesta vanhan laitteen huoltamiseen tai uuden laitteen, kuten kannettavan tietokoneen hankintaan liittyvistä asioista.
- Ota meihin yhteyttä niin räätälöidään yhdessä tarpeisiisi juuri sopiva huolto- tai laiteratkaisu !
Yksityisasiakkaat
Sopimukset ja ohjelmistot
Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Lisätietoja sopimuksista ja ohjelmistoista
- Meiltä saat myös F-Securen luotettavan tietoturvan ja Microsoft 365:n ohjelmistot asennuksen ja käyttöönotto-opastuksen kera
- Bittipaketti-asiakkaana voit keskittyä olennaiseen! Asiakkaanamme voit käyttää tietokoneitasi huoletta, sillä tulemme korjaamaan ongelmatilanteet mahdollisimman nopeasti – toivomanne korjausvasteaika on valittavissa. Bittipaketti-sopimukset sisältävät kiinteän määrän työtunteja sopimuskauden pituuden ja sopimuksen alaisten laitteiden lukumäärään perusteella.
Ota meihin yhteyttä niin räätälöidään yhdessä tarpeisiisi juuri sopiva huolto- tai laiteratkaisu
yhteydenotto
Kaikki alkaa yhteydenotostasi! Meille voit soittaa palveluaikoinamme tai lähettää vaihtoehtoisesti sähköpostia. Täällä sivustollamme oleva asiakaspalvelu chat on myös oiva tapa tavoittaa meidät päiväsaikaan!
konsultointi
Yhteydenoton jälkeen kartoitamme palvelutarpeesi ja selvitämme samalla sinua parhaiten palvelevan ratkaisun, jotta lähdemme tekemään heti alusta alkaen oikeita asioita oikeaan suuntaan.
toteutus
Kun toiveidesi mukainen ratkaisu on yhdessä päätetty, sovimme kanssasi käytännön toteutuksesta, kuten sopivasta aikataulusta vaikkapa laiteasennuksille, huolloille ja konfiguroinneille.
Ratkaisu
Onnistunut ratkaisu helpottaa arkeasi esimerkiksi korjatun tietokoneen tai yhdessä kuntoon määritetyn tietoturvaratkaisun muodossa. Ajan tasalla oleva sekä mutkattomasti toimiva tietotekniikka on turvallisen tietokoneen käytön tärkein peruspilari niin kotioloissa kuin myös yritysmaailmassa.
Palveluaikamme
Arkisin klo 9-21
La 10-20
Su 12-18
Postiosoitteemme
Haartmaninkatu 5 C 109
Turku 20320
Palvelumme
Maksutavat
Otamme vastaan pääsääntöisinä maksutapoina Debit- ja Credit- korttimaksut paikan päällä ilman maksutapaveloitusta.
Vaihtoehtoisesti voimme toimittaa asiakaslaskunne teille verkkolaskuna, sähköpostitse- tai kirjeteitse jälkikäteen 7 päivän (yritysasiakkaat) tai 14 päivän (yksityisasiakkaat) maksuajalla.
Huomiokaa, että laskutuksesta perimme 10 euron laskutuslisän ja kirjeteitse lähetettävästä laskusta 5 euron kirjelisän, koska asiakaslaskutus teetättää meille lisätyötä ja postitus ei ole ilmaista.
Palvelumme
Käynti- ja noutokulut
Sovellettavan käynti- ja noutomaksun määrä riippuu sovitun käynti- tai noutopaikan etäisyydestä palvelualueemme lähimpään rautatieasemaan.
Käyntimaksumme :
- 0 – 25 km 29,95 €
- 25 – 50 km 39,95 €
- 50 – 75 km 49,95 €
Noutomaksun määrä on puolet käyntimaksusta.
Jos asutte esimerkiksi 25 km päässä Turun tai Hyvinkään rautatieasemalta, muodostuu noutomaksumme määräksi tällöin 19,97 €
Ilmoitetut hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.
Palvelumme
Laskutuksen ehdot
Toimitamme laskut sähköpostitse tai kirjeteitse asiakkaan laskutustapavalinnan mukaisesti. Pyrimme lähettämään asiakaslaskut kahden viikon kuluessa asiakastyön suorituksen jälkeen.
Yksityis- ja yritysasiakkaita koskevana yleisenä kirje- ja sähköpostilaskujen maksuehtona on maksusuorituksen suorittaminen 7:n tai 14:n päivän kuluessa laskun lähetyspäiväyksestä eli viimeistään laskun eräpäivänä.
Postitse lähetettävistä kirjelaskuista perimme suuruudeltaan kymmenen euron lähetyskulun, joka lisätään laskun maksuerittelyyn laskutuslisän lisäksi nimekkeellä ”lähetyskulu”. Tällöin kirjeteitse lähetettävässä laskussa on yhteensä maksutavasta johtuvia kuluja 20 euroa. Sähköpostitse toimitettava lasku sisältää ainoastaan laskutuslisän, joka on 10 euroa.
Mikäli lasku erääntyy ja jää maksamatta, lähetämme laskun eräpäivästä neljäntoista päivän kuluttua kirjeitse asiakkaan postiosoitteeseen maksumuistutuksen, josta perimme muistutusmaksulisää 5 euroa. Muistutusmaksulisä lisätään erääntyneen laskun summaan.
Viivästyskorkomme erääntyneille laskuille on korkolain mukaisesti 7 prosenttia.
Missä sähköpostilaskuni viipyy ?
Osa asiakkaistamme on raportoinut, että lähettämämme sähköpostilasku on syystä tai toisesta ajautunut roskapostikansioon – tämä on asia, jolle me emme mahda yhtikäs mitään, koska usein sähköpostiohjelmat merkkaavat uusilta lähettäjiltä tulleet viestit roskapostiksi, vaikka ne olisivatkin täysin luotettavilta tahoilta tulleita.
Muistakaa tarkistaa sähköpostinne roskapostikansio, mikäli valitsitte laskutavaksi sähköpostilaskun ja ottakaa meihin vaikkapa puhelimitse yhteyttä epäselvien tilanteiden välttämiseksi, kiitos
Yksityisasiakkaat
Kotitalousvähennys
Tiesitkö, että saat tietokoneen korjauttamisesta kotitalousvähennystä ?
Olemme listanneet alle kaksi vero.fi- sivustolle johtavaa linkkiä, joista saat lisätietoja kotitalousvähennyksen hakemisesta ja siihen oikeutetuista töistä.
Kotitalousvähennyksen vuoksi on siis rahallisesti varsin järkevää korjauttaa rikkinäinen tietokone uuden ostamisen sijasta!
IT-ratkaisut
Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla
BIttera
Palvelualueemme
Uusimaa & Varsinais-Suomi
Puhelin
Uusimaa 040 1311 915
Varsinais-Suomi 040 1300 705
Sähköposti
asiakaspalvelu@bittera.fi